Είμαι μικρός ακόμη…

Μαρτίου 25, 2008

Η Μενεξεδιά με προσκάλεσε σε ένα παιχνίδι που έχει να κάνει με τον έρωτα και κάτι τέτοια, αλλά είμαι μικρός ακόμη. Πάντως ό,τι κατάλαβα το απάντησα.

baby.jpg
(πηγή: allposters.com)

e) Αγαπημένη στάση
Vesterbro Railway Station, Copenhagen, Denmark
r) Όργιο;
1 μέρα στα Γόμορα
o) Επικίνδυνο/κουλό/αγαπημένο μέρος εκτός σπιτιού
Επικίνδυνο: Εθνική οδός
Κουλό: Η σπασμένη καρέκλα στην ταράτσα
Αγαπημένο: Ο ήλιος
t) Μονογαμία ή πολυγαμία;
Ό,τι προστάζει η φύση, κανείς δεν της ξεφεύγει.
i) Σημείο σώματος που σ’ ανάβει (στον άλλο)
Μόνο οι παλάμες με το μασάζ μπορούν να ζεστάνουν το δέρμα μου.
c) Φαντασίωση (μία είπαμε)
Να πετάξω!
a) Τι σου αρέσει περισσότερο να σου κάνουν πάνω στο sex
Να μου χαμογελάνε, ειδικά όταν κρατάω το μπιμπερό με τα πόδια μου. (Επειδή δεν έχω μάθει να μιλάω ακόμη, υπέθεσα ότι η άγνωστη αυτή αγγλική λέξη στο τέλος, σημαίνει κρεβάτι, τουλάχιστον έτσι έχω ακούσει).

2 Σχόλια to “Είμαι μικρός ακόμη…”


  1. Είσαι θεός!!! 🙂 Είδα την απάντηση τώρα στα πεταχτά. Περισσότερα αύριο με ξεκούραστη ματιά. Καλό ξημέρωμα

  2. arlekinos Says:

    Μα ο θεός μπορεί να πετάξει, όχι; Αν ήμουνα θεός θα έγραφα στο «Φαντασίωση»: Με τη γυναίκα του διαόλου στα μπουντρούμια της κόλασης.


Σχολιάστε

