Ημερομηνίες

Δεκέμβριος 20, 2007

Μια πρόσκληση από την Blogosfaira (δε γνωρίζω το πραγματικό της όνομα), πρέπει να παίξω το παιχνίδι με τις ημερομηνίες της ζωής μου…

Όταν γεννήθηκα; Δε θυμάμαι τίποτα τέτοιο

Τη στιγμή που πρωτοαντίκρισα τη θάλασσα, αν και δεν μπορώ να μαντέψω πότε

Μια μέρα που έπιασα μολύβι και χαρτί εκτός σχολείου, και έγραψα πράγματα για μένα, ήμουν στις πρώτες τάξεις του δημοτικού

Το πρώτο μου τραγούδι, αστείο…

Μια μέρα που τα χείλη μου φίλησαν ένα λουλούδι διπλωμένο σε μετάξι

Όλες οι πτήσεις που έχω κάνει με αεροπλάνο και μου δημιουργούν την αίσθηση της φυγής

Η πρώτη μέρα του πειράματος (μόνος με καινούριους ανθρώπους στην Κοπεγχάγη)

Ένα καλοκαιρινό βράδυ που μέθυσα με κρασί όσο ποτέ άλλοτε, δεκαπενταύγουστος ήταν

Η πρώτη μέρα σε κάθε δουλειά…

Παραδίδω το παιχνίδι στη Foulianna

2 Σχόλια to “Ημερομηνίες”

  1. foulianna Says:

    χεχε, τελειο! άργησα λίγο, αλλά πήρα σειρά, thnx για την πρόσκληση! Αυτό με το αεροπλάνο το έχω κι εγώ, αλλά όχι με όλη τη διάρκεια της πτήσης, μόνο με την φάση πριν την απογείωση, που τρέχει σαν τρελό για να πάρει τα πάνω του!!!! Μακάρι να ανέβαινε και να ξανακατέβαινε για να ξανανέβει και πάλι από την αρχή!!!! :D:P

  2. arlekinos Says:

    Εγώ σ’ ευχαριστώ για την ανταπόκριση…Μακάρι αυτό να ήταν εφικτό με το αεροπλάνο, αλλά και μια πτήση πάντα καλή είναι


Σχολιάστε

